【23.AUG.2013】部落格壽辰(≧▽≦)
咳咳歡迎大家今日收聽~~

一個mini blogger的故事xd



一年前的823



一個無聊的小朋友 見到好多繪本作家靠寫blog出書



於是小朋友就入宮上奏父皇 叫佢買塊滑lulu既繪圖板比佢



小朋友分享左自己既大計之後呢 順利成章獲得一塊繪圖板



將佢插入電腦 oh~神奇既事發生左喇~



小朋友決定唔諗d咩好特別既網名 (因為佢好懶



雪糕車! BINGO! 我最想就係變成一架雪糕車,
見到大家好開心咁跑埋黎~

雪糕車應該可以帶給大家快樂吧?
唔,一定可以的!!!

按圖連結至第一篇POST
我決定了,以後分享生活的趣事糗事樂事,
像雪糕車一樣令大家開心笑:)

這一年呢,努力寫的posts曾經上過幾次blog人氣精選 
我記得不止這麼少的,只是當時沒有cap圖(吧?)
000
十月,第一次上人氣精選,第一次投稿,第一次成功,感覺緊張又興奮,
哈哈,老土點講句,永遠不會忘掉那種感覺xDD

在這一年裡,我認識了許多blog友
「公路之星 亞u 画画的紅豆--Adzuki 小彤 威仔 Circle Anna Mami 白月兔子_冰糖
Lily Jaycee C Pandora 香傭講法文 白羊星AriesDa 流淚的守護星 小mee Kazoo
Winnie 游泳繪本 StoryTeller 素描男 夜目 donsterz 鼠鼠日記 美樂人生 一隻瘋狂的小喵喵
Hikaru25 呆呆豬 Inturbit Joe Man 豆丁 yy 愚太 Amakusa yuki Leanne 」

我知道唔止,但係每個名都係我打出黎,打到好攰,打住咁多位先啦:))
【嗚嗚copy唔到你地d名】
多謝你地咁多位既支持,冇你地,我諗都唔想再寫blog喇,
以前寫過google blogger,但係就冇yahoo blog咁多個blog友咁熱情...
我覺得係呢度寫blog好開心
我知呢一年好多blog友走左唔睇雪糕車,講!! 係咪我唔夠好:'<
但係亦都有好多blog友繼續支持我:')
JE T'AIME 
我諗好多朋友都係YO!我要食好多餐蛋麵呢篇認識雪糕車
又或者係 地道style地道小食!! 呢篇?
所以我連結左佢地,比大家回憶下^0^///

計埋呢篇,雪糕車寫左42篇posts,yeah~~~
曾經有5,715個人黎過 :")
可能唔算好多,但係對我自己黎講成就已經好大\^3^/


多謝白羊星,你個奸人做咩將雪糕pat係我個頭上面?!
哼-_-# 抵你比人打xDD anyway, thank you :')
HEY~咁多年老友,盡在不言中啦Xdd


多謝圓圈圈,點解我地都變左夾公仔機...入面既公仔?
由細到大我都未試過夾中xDD 草莓雪糕個樣好正xP Merci~~~
circle係個熱情既blog友,成日都更新個blog、搞活動,
好欣賞你啊! ^__^

多謝Lily,一週年有特別版雪糕車? 哈哈,好可愛,
lily唔比食雪糕,畫中的你吃得好happy喎:') 多謝你啊:D
Lily畫畫好得意,最近仲懷孕tim~恭喜你~祝佢肥肥白白又健康xD
上次我畫賀圖比你,好似係你地結婚週年,希望將來多D喜事可以比我畫:P

多謝鴨作人,haha雪糕車壞左成年啊? 好似第一次見到鴨作人畫格仔漫畫作賀圖,
有d受寵若驚,好榮幸啊:) 好多謝你地兩隻鴨既友情客串xD
鴨作人你好勁咁樣超快最後一日前畫好比我,我一直都覺得你好犀利,
織左兩隻鴨之後,又要打點佢地既衣著房屋,好有心機:)

雪糕車都預備左幅賀圖比你地~~~


說好了夠五張賀圖就搞抽獎活動架嘛,
點知差一張xD 呀呀呀呀~~差一張啊~~

最近開左個FB個人帳戶,
一來想比鴨作人tag到我,二來白羊星話開番個好d,
三來我覺得咁樣可以比大家add我~~好親民啊xDD
我係咪好friendly呢~~

facebook搜尋: MiniBlogger IcecreamVan
add我啦add我啦:3

按我按我啦:'3
一週年特別版 : 讚我專頁加我啦 






arrow
arrow
    全站熱搜

    icecreamvan 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()